Gecertificeerde procesbegeleiders voor een iXperiumdesignteam

Op deze pagina vind je een overzicht van alle gecertificeerde onderzoekers voor iXperiumdesignteams. Wil je ook graag de opleiding tot onderzoeker doen, of wil je meer informatie? Neem dan contact op met projectleider Daphne Ariaens.

Inge Broekmans

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Gerard Reimink

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Ellie van Dinther

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Kim Trouwborst

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Fabian van Aarle

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Danielle Vliexs

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Fieke Koenraadt

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Jeroen de Graauw

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Maria Verkampen

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Harry Brink

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Jildau Alberda

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.

Heidi van de Gevel

Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.