Op deze pagina vind je een overzicht van alle gecertificeerde onderzoekers voor iXperiumdesignteams. Wil je ook graag de opleiding tot onderzoeker doen, of wil je meer informatie? Neem dan contact op met projectleider Daphne Ariaens.

Inge Broekmans
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Gerard Reimink
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.


Ellie van Dinther
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Kim Trouwborst
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.


Fabian van Aarle
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Danielle Vliexs
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.


Fieke Koenraadt
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Jeroen de Graauw
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.


Maria Verkampen
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Harry Brink
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.


Jildau Alberda
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
Heidi van de Gevel
Inge Broekmans is sinds 2017 verbonden aan het Koning Willem I College (tot en met studiejaar 2021/2022 De Leijgraaf) en vervult momenteel de functie van beleidsmedewerker onderwijs. In 2020 ging het eerste designteam van start waar zij bij betrokken was, namelijk het designteam ‘Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo’. Na dit designteam was ze in studiejaar 2021/2022 ook betrokken bij het designteam ‘Studenten met autisme ondersteunen bij De Leijgraaf’ en ‘Data inzetten voor meer gepersonaliseerd leren bij het Koning Willem I College’.
