Ga naar de inhoud
Menu
iXperiums
iXperium Arnhem
iXperium Nijmegen
iXperium Amsterdam
iXperium Oss
iXperium Roermond
iXperium Roosendaal
iXperium Gelders mbo
iXperium Health
iXperium Smart Industry
Onderzoeken en ontwikkelen
Gepersonaliseerd leren met ict
Digitale geletterdheid: activiteiten, meetinstrumenten en competentieprofielen
iXperiumdesignteams
Onderzoekswerkplaatsen
Competenties en monitor Leren en lesgeven met ict
Projecten
Promotieonderzoek
Publicaties
Kennistafel gepersonaliseerd leren met ict
Professionaliseren
Voor leraren en docenten
Voor leidinggevenden
Voor studenten
Nieuws
Over ons
Over het iXperium
Medewerkers
Contact en locaties
Jaarverslag
Agenda
Partners
Status:
Afgerond
Studenten met autisme ondersteunen
Hybride online onderwijs via Virtual Classroom bij Graafschap College
Spelend en ontdekkend leren met ict bij KION
Een lessenserie op het snijvlak van kunst, wetenschap en (digitale) technologie
Een digitaal portfolio voor metacognitieve vaardigheden bij De Regenboog
Stimuleren van een open houding ten opzichte van technologie bij Yuverta
Zelfregulatie bij afstandsonderwijs stimuleren bij Rijn IJssel
Gamification inzetten voor dieper en samenwerkend leren in projecten in het mbo
Omgaan met cliƫnten met een niet-aangeboren hersenletsel bij Rijn IJssel en SIZA
Visualisatie van beroepstaken om studenten mede regie te geven over hun leerproces bij Rijn IJssel
Oudere berichten
Nieuwere berichten
←
vorige
Pagina
1
Pagina
2
Pagina
3
…
Pagina
9
Volgende
→
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
Ok